گردشگری به «بازی» گرفته شد

استارت‌آ‍پها و شرکت‌های دانش بنیان از فرصت نمایشگاه بین المللی گردشگری که با شعار «گردشگری و تحول دیجیتال» برگزار شده است برای ارائه بازی‌های کامپیوتری استفاده کرده‌اند که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار میراث آریا، بازی‌های دیجیتال که با محوریت گردشگری در این نمایشگاه ارائه شده بیشتر با حمایت بخش خصوصی طراحی و عرضه شده است که غرفه های آن‌ها یکی از شلوغ‌ترین بخش‌های نمایشگاه به شمار می‌آید. جوایز برندگان این بازی‌ها نیز بیشتر هدیه هایی مرتبط با سفر و تفریح دریافت می‌کنند.

علی غوثی، هم‌بنیانگذاران یکی از بازی‌های ارائه شده در نمایشگاه گردشکری که مخاطب را با مناطق کوهستانی و اسکی در تهران درگیر می‌کند، درباره ویژگی این بازی که با استقبال زیادی روبرو شده است، گفت: «این شرکت دانش بنیان در زمینه بازی سازی فعالیت می‌کند که در یک اقدام نو تبلیغات را چاشنی بازی کرده است. این تیم در زمینه نرم‌افزارهای بازی فعایلت دارد اما تمرکز اصلی آن طراحی بازی مخصوص برندها است.»

او ادامه داد: «مردم از بازی کردن بسیار لذت می‌برند وقتی مفاهم تبلیغاتی داخل بازی قرار داده شود افراد نسبت به تبلیغ احساس بدی پیدا نمی‌کنند در واقع آن‌ها یک بازی را انجام می‌دهند درحالیکه در معرض تبلیغ قرار گرفته‌اند. ما اصلا در جریان بازی تبلیغ را نشان نمی‌دهیم بلکه مخاطب تبلیغ را بازی می‌کند و در صورت برنده شدن جوایزی چون بلیت اسکی شهربازی ارم قطار و اقامت دریافت می کنند.»

غوثی گفت: «این بازی یکی از پروژه های موفق بوده که خروجی خوبی هم برای برند داشته است. شرکت‌های دیگری هم که در این نمایشگاه حضور داشتند برای طراحی بازی‌های دیگر نیز بیشنهادهایی داده‌اند.»

انتهای پیام/

کد خبر 1397112511

برچسب‌ها